Heat, star pilots och alcasar.......

Hej alla!
Asså det var grymt i centrum!!!! Jag träffade agnes, sanna, marielle o annelie där.
Vi gick runt i lite affärer o väntade. Tillslut skulle det börja xD
Det va jättemycket folk!!!!!! Vi stod jättenära scenen och det va jättehögt ljud!!!! Så efter ett tag när vi tagit massa bilder så ställde vi oss längre bort....
Dom sjöng några låtar och sen va det signering. Det dåliga va att man va tvungen att köpa singeln för att få autograf... Men jag låtsades vara sofia.n:s syrra så jag smet in brevid henne när dom signerade så jag fick lite kort på nära håll...:D Efter det gick vi till subway o åt. Mmmmm jag älskar subs, riktigt najsiga och "nyttiga".........
Efter ett tag va det star pilots på scenen, fast det fick bli the star pilot för hela gänget va inte ens där :P Vi tog lite kort.
Det va lite epigt att han bara hade en låt att sjunga och sen spelades den där låten i sterion under signeringen i typ en timme, ganska tjatigt!!!xD
Hans skivor kom aldrig så man fick vanliga autografer!!!!! YES!!!!!! inte för att han e min idol, men det e kul att få autografer iaf.....
När han dragit gick vi till din sko o babblade lite......sen träffade vi rorro o melinda.
De kom bara för att se heat, som va dom absolut bästa!!!!!!!!
Dom skulle komma kl 12.00 så vi gick till scenen 11.50.Och sen ba kom dom inte förrän 12.15!!!! Det va hur varmt som helst att stå där i 25 min med "ryggvärk" och en torr hals (hade inte druckit nåt till lunch).
Tillslut kom dom o alla började skrika!!!Det var hur spännande som helst!!!!!!!!!!!!!!
De sjöng "1000 miles" och nån mer låt. Sen gick dom till signeringsbordet. Jag, agnes o annelie köpte deras singel, så vi fick autografer+ kort på nära håll!!!!! guuuuud va najs asså xD
Här kommer bilder.........


Kommentarer
Postat av: sannann

haha dom tog ag dom bilderna?:D<333

2009-03-15 @ 20:37:07
Postat av: elin

CRASH är fett snygg!(a)

2009-03-25 @ 21:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback