Friskis med agge!

Hej, nu sitter jag o svullar godis som mamma köpte mitt ute på havet (tax free)...............
Lite saltlakrits-pingviner, snickers, bounty (stavning!?).....
Kl 16.55 cyklade jag till hk för att möta ag kl 17.00.Där cyklade vi i solskenet, det tog 30 min att komma fram, aaaahhh...jobbigt!!
När vi kom fram sa agnes:
-Men det gick ju jättesnabbt!!!!
Jag ba:
-Aah..visst.... haha!
Vi gick på styrka/medel.Vi planerade att gå på halva styrkepasset och sedan på core men jag pallade inte så vi gick klart styrketräningen....När vi skulle cykla hem regnade de! Man blev helt blöt och det va bara uppförsbackar hela vägen typ (haha kändes likadan på vägen till friskis!xD)
När jag kom hem va jag helt blöt asså!! + att min cykel typ hade punka!
Sen gick jag in, fick damp när pappa skulle förhöra mej på engelskan, pluggade lite spanska och sen on-ade jag datan :P
Kl 21.00 börjar desperate housewives folket!
Don't forget, everyone has a dirty laundry.......

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag är verkligen sugen på godis...:D

2009-04-01 @ 19:56:27 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback