fre 13 (igen) Mustach.......fy fan!

Hej!!!!
Nu sitter jag och funderar på hur jobbigt det måste va för alla killar som hela tiden får skägg och mustach.
Har ni tänkt på det nån gång? Och sen när de ska krama nån så ba: Oj förlåt, råkade jag riva dej? HahaxD
Fett jobbigt asså.........hoho visst tänker jag flummigt asså men seriöst, fett irriterande för dom och oss..........
Skriv gärna vad ni tycker.......tål kritik :P

Igår hade ju jag onr i huvudet så jag gick o la mig kl 21.00, visst e det bra!!!!! Det måste va mitt rekord, guuuuuuuuuuud att det finns folk som går o lägger sig vid den tiden....det e fett najs xD Nu e man inte trött lixom o så e det fredag! Party all night long!!!!!!!!!!
Skoldagen va rätt ok. På läsgrupperna satt sanna o jag mitt emot varann om flummade, den där boken suger balle!!!!!
Sen vare matte och det börjar gå riktigt bra för mig xD Det känns som att det går bättre varje gång!
So sen, det allra Tråkkaste ämnet just nu.Dom där grekerna kan gå o ta sej!
Sen vare lunch....hamburgare, riktigt fräscha den här gången *mums*
Sen vare spanska.Yasna va inte där så vi fick ha ronny som vik. Det va fett enkelt, fylla i lite saker o sen hämta lite matte att jobba med...sen ÄNTLIGEN vare syslöjd, jag ÄLSKAR syslöjd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <33333333333333333
Annelie, melinda o jag kom ganska långt på våra tröjor idag xD Vi nålade fast båda ärmarna o klippte o grejade, inte långt kvar nu asså.....:D
Nu måste jag gå, jag måste duka :(
Puss<333333333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback