Favorithål!!

Hej, nu har jag nåt skitviktigt att berätta!!!!!!!!
Jag har gjort en.................skojabara, jag har tråkk ^^
HAHA xD
Idag va det ju första skoldan efter lovet, shit nu äre 5 v kvar tills nästa lov, buäää!!! Äsch...så farligt äre inte men det känns verkligen inte som att vi har haft lov....va säger ni guys, ska vi strejka!!!!!
Måndagar är skolans chilldagar, vi har lixom "bara" haft so, matte, musik, lunch, gympa och hk, oooh yeah.... <----- mitt favvouttryck just nu <33 men imorrn är det skolans värsta dag, hur många bajsämnensom helst. Man vill ju ba **************!!!!!!! Det enda som e bra är den långa lunchen där man kan gå hem till kompisar och kanske äta/ va i skolan och "sova", fast bilden är kul oxå :P
Nu kan jag inte skriva mer kära bloggare och bloggläsare för jag ska till elin och oth:a
Puss och knas<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback