Centrum med annelie

Hehe my dream has come true!!! NOT!!!!
Mobilen min måste nog in på lagning...när man ska ta kort så blir det olika färger överallt på displayen och min musik och mina bilder försvann med minneskortet.... det står att det inte finns nåt minneskort i men det gör det ju!!!! *arg*

Imorse vaknade jag 10.09 och satte på datan ofc' xD
Chattade lite me annelie o sanna men sen var jag tvungen att skynda mej för att hinna med bussen : )
Efter två stationer klev annelie på, pjuh...
Väl inne i centrum trallade vi runt och hade skojjigt, men jag blev hungrig efter ett tag.Då gick vi till subway.
Beställde två 15 cm dagens, dagens var idag grillat kycklingbröst... mmmm....och såklart man ska ta currydressing till det....
Sen när vi gick mot cafeet imitten av centrum så mötte vi Sofia.
Vi prata lite sen va vi tvugna att gå, vi skulle ju köpa våran latte!!!
Det var skitgott, tack så mkt annelie för att du gjorde mig beroende!!: )
När latten tyvärr tog slut gick vi till coop eller nåt.Annelie skulle såklart köpa chips, gräddfil och dipp! xD
Sen gick vi i lite affärer och jag köpte en sak på lindex...
Efter att vi provat smink och parfymer, (annelie blev skälld på av kickspersonalen för att hon sprutade parfym överallt xD)
så spelade vi ett skitkul spel utanför game.Man bara ramlade ner för ett stup hela tiden (det var legogubbar).
Sen var vi tvungna att gå till bussen och åka hem.
Innan bussen kom så höll jag i min mobil och letade efter den i min ficka.
Jag ba: Var e min mobil?!?
Annelie och jag garvade på oss.. Sen när vi gick på bussen gjorde jag samma sak fast denna gång låg min bussremsa för.Det var såååååååååååååååååå kul att få garva för typ miljonte gången idag, har inte haft såååå kul på ganska länge.
Näe nu tror jag att jag ska mig en latte....

Glöm inte att skratt är bra för magmusklerna!!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback