9 mars

Nämen hejsan!
Förlåt, jag jhar inte uppdaterat på hela långa dan!!!!!!!
Det har vart fullt upp förstår ni xD
Mellan 19.00-20.00 va jag o Sofia på friskis ofc'
Det va jobbigt, man blev ju helt svettig!!!!:P
Idag var det skolan chilldag, so, matte, musik, lunch, idrott och hemkunskap!!! På hk bakade vi hamburgerbröd, det blev fett najsigt gott xD!!!
Jag fick jobba me tony, han va ganska kul för när hans deg va klar så höll han på o kicka den med knäna o fötterna som om de va en boll!! Ja mena fett snusko......... Sen när han rulla bollar så va det massa skräp i degen, faaan va äckligt!!!!!!!!!!!!
Mina bröd vart iaf goda *mums*
Vi åt bara de ena för nästa gång ska vi "baka" biffar till de. Stackars marielle (vegeterian) :'(
Nu måste jag nog gå och lägga mig....
Pussssssss<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback