6 mars (*arg*!!!!) inte på rorro då, det va najs xD

Hejsan! Jag glömde säga att igår så sa jag till rorro:
-Nämen titta, där går ju din man (Bengt)!!! Ska ni inte ha en liten kärleksaffär!!!
Då vart hon "sur"  och då skulle hon slå mig på kinden fast missa med flit. Hon riktade sitt slag och slog till med handflatan, och PRICKADE!!!!! Värsta bichclap!!!!!! Jag har tre vittnen (tror jag)
iaf jag ba:
-Va fan gör du?!?
hon ba:
-Ojsan, det var inte meningen! haha
Efter nästa lektion så slog jag tillbaka, mohahaha där fick hon!!!!

Nu ska jag och mamma åka och handla mat tills imorrn när jag ska ha min sova-över-fest!! :P
För ett tag sen ringde sanna och agnes från sälen....dom skulle förklara att dom skulle bli en timme sena, men dom höll på att garva ihjäl sig. Då la jag på, fett trött man blir!!! Sanna ska alltid börja garva när det inte ens e kul!!!!! fett irro jag va lixom!
Dom ringde upp tre ggr och till slut så kunde vi *nästan* prata. Dom kan ju ta NÅT seriöst iaf!! Det va inte kul. Dom fråga t.o.m ifall vi kunde byta dag när min födelsedag va för typ 3-4 veckor sen, hallå!?!
Aja hoppas dom inte kommer mer försent än det....

När jag komer hem efter vi har handlat ska jag rita skiss på mitt, annelies och melindas mönster på våra tröjor som vi syr på syslöjden. Det ska stå "I *hjärta* powerking" najsigt va xD
förresten, när marianne hade nålat klarmåttet på tröjan som jag hade på mig så drog hon av den och då råkade hon riva mig över 1/3 armen. Tyvärr är min mobil typtrasig'  så det funkar inte att lägga in bilder.....
Men nu måste jag verkligen gå!!!!

pusssssss<333







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback