5 mars

Ännu en rolig dag med mina polers ofc'  ^^
På morgonen första lektionen vare matte i typ 50 min, sen vare spanska. Melinda, Karina och jag fick sitta i grupprummet o jobba för att vi är värsta MVG-barn!!! *hehe*
På so:n sen hade vi vikarie. Hon va riktigt skum, först frågade hon hur många minuter vi ville sluta tidigare, vi ba:
-10 min!
hon ba:
-okej vi satsar på det!
sen så sa hon att när man  gjort klart alla uppgifter så fick man gå, o alla va skitsnabba då o så gick typ alla 20 minuter tidigare....jag menar fett najs men hon var ju ändå skitkonstig. Ingen normal lärare gör ju så.....:D
Sen var det lunch:
Gulaschsoppa!!!!mmmm.....fett gott, och en ny grej va att dom serverade fil och flingorr!?! man ba okejj sen när blev ni snälla???:D
Sen vare no, kemi fy fan va tråkigt!!! men nu iaf fysik längre oh yeah.....
Engelskan efter det va väl rätt ok efter som vi jobbar självständigt med massa texter och papper, ganska enkelt xD
Och idag hade vi idrottslyftet. JAG HATAR FOTBOLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
absolut det tråååååååkkaste bollspelet i hela ASSET!!!!!

Vet ni idag fick jag min nya skåpnyckel så nu har jag flyttat ut ur melindas skåp, jag tror hon blev glad för det, det är iaf jag men jag är oxå * jätte tacksam* för hon e nu för tiden en av mina bästa vänner!!!!! ^^
Nu sitter jag här fundar om jag ska gå på  friskis med nån frivillig *någon?*
Jag har typ inte gått på minst en vecka!! känner mig onyttig.....

puss och kram era näsborrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback