4 mars

Hejsan alla hästrumpor!!! Nu är det hög tid för våren att börja!!!! Snön har ju för fan börjat smälta, nu e ju humöret på topp, seriöst xD
Idag som alla andra dagar var skolan lååååång.....Det tog en evighet tills lunchen, och en till innan dagen var slut.
Idag på svenskan skulle jag hjälpa rorro med en uppsats *på skoj* och den hette: Resan till zoo!
Den började så här:
Melinda åkte en dag till zoo för att träffa sina gamla släktingar.Där mötte hon sin kille bengt. (sen fick jag fortsätta)
Melinda hade planerat att gå en strandpromenad.Bengt och Melinda hade ju en kärleksaffär...
jag orkar inte skriva hela men den sååååååå rolig och rorro och annelie fick läsa den...sen läste melinda den och hon fick damp :D
Mohahahaha där fick jag hämnas på melinda för att hon håller på och säger att jag är gift med bengt!!! *GRRRRRRRR*
Näe nu kan jag tyvärr inte skriva mer för jag ska dricka varm choklaaaaad' ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback