3 mars

Tjo bloggen!
Nu är jag riktigt sårad (buäää)...två av mina bäst polare               

och
           sanna                                           agnes
ska till fjällen imorrn och de ska vara där i tre dagar, bara för att dom åker iväg så kände jag för att HÄMNAS!!!
Mohahahaha....nej jag skoja bara lite, but my revenge is those two pictures hahaha xD!!!

Idag har det inte hänt mkt. Annelie o jag har flamsat runt (misstolka inte), jag o melinda bestämde att vi ska gratta rorro på bertildagen (när alla bertils har namnsdag :P) och snackat hemlisar ofc' (a)
Åååååååhh.........nej!!!! På torsdag e det idrottslyftet, vi har fotboll, jag hatar fotboll!!!!!! *ARG*
På lördag ska jag ha sovaöver-fest... Sanna, Marielle o Agnes, gör er beredda.......
Visste ni att desperate housewives börjar idag, det e säsong 5 avsnitt 8!! Och Edie ska sluta, fast inte förrän om många avsnitt:D
Och i oth ska han som spelar Lucas och hon som spelar Peyton ska oxå sluta, jjag kommer börja gråta snart!!!!!!!
Vi får hålla tummarna att det bara är skvaller =)
ppuss<3333

Kommentarer
Postat av: sanna

hallåå ta bort bilden på mej vafan sara.de e fan skabb juh,,såfall en annan bild men inte den:O

2009-03-08 @ 19:10:17
Postat av: Anonym

tror du man bara kan ta bort bilden eller!?!

haha där fick du din lilla puttefnask!!xD

mohahaha ses i skolan:P

2009-03-09 @ 22:29:17
Postat av: Anonym

men vafan asså gedej vafan ta bara bort skiiten eller aa gör som du vill,,,,-.-men ofta man inte kan ta ort en bild,,som om du inte jort de förut??:O:O

2009-03-10 @ 20:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback