27 mars "det snöar :'("

Hejsan alla!!
Tycker ni inte att det e aprilväder va?
När man går hem från skolan kan man ha jackan öppen, och nu ba:
-Whata hell!?!
Nu har snön gjort sitt och klockan ställs ju om på söndag till SOMMARtid!!!! Hallå!!! försvinn snön!!
Idag va det såååååå najs på syslöjden... jag o melinda han jättelångt på våra tröjor xD men det gick mindre bra för annelie för hon sydde fel och fick sprätta upp allt, hehe :P
När vi slutade gick jag o annelie för att hämta lillebrorsan samme...Vi letade överrallt efter barnen och sen va dom bara i ett annat rum 3 meter ifrån där vi va från början hela tiden..... haha pinsamt....:P
Vi träffade Sonya ( Lotta Sarins mamma) har inte träffat henne sen lotta dog....Hon frågade hur vi mådde och det va väl ok med oss antar jag, hehe......asså lotta va våran lärare.....:(
Aja, vi gick iaf hem och samme bara spörtade hela vägen men precis när vi nästan va framme så blev han trött och började gnälla....
När vi kom hem kollade jag på oth och lagade sedan mat.Tortillas, mmm........
Sen skrubbade jag mina oändligt smutsiga skor, hehe (dom va vita från början och man kan lugnt säga att dom inte e det nu...) And I ended up here.......pusss...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback