24 mars

Hejsan people!! Idag I have a since of humååår...... I pratar lite other "idiomas" (språk på spanska)
Hehe, I feel so swenglish, jästpaket......hahah, nej jag är kidding.
Bakade just skorpor, muy gott asså....kollade på 2 avsnitt oth tänkte göra läxan fast kom på att jag inte ens hade nån.... ja så har min dag sett ut hittills. Oj glömde skoldan of course...
Kom till skolan, träffade jenny o co *haha* de va mentorstid som första lektion.
Robert(o) babblade om elevrådet, sen vare eng....Vi hade bytt platser, nu sitter jag längst fram, sketabooring asså :/ (a)
Sen idrott, jag, rorro o agnes gjorde vårt bästa för att få [DOM] att inte skolka/ "glömma gympakläder"  och det va lixom hur nära som helst att dom inte va med men, mohahaha xD  
Det va iaf cheerleeding, o det gick pissdåligt....Vi skulle göra ett nummer till "I like to move it" haha dagens skämt.......eller?!?  (a)
Sen spanska, vi hade ett "förprov" vi skulle testa vad vi kunde inför provet, för mej gick det ju marvelously bien!!!xD
Äntligen va det lunch, fil o flingor för omväxlingens skull, o två mackor....vi satt i matsalen i 50 min o babblade det va väl najs xD
Bild next! Jag annelie o agnes skulle göra ett bildrepotage. S¨vi va tvugna att gå ut i minusgradernas värld o fota nere på låg :( fats det va rätt så kul ändå :D jag o annelie gungade o agnes fotade mm. Sen vare dagens sista plågsamhet, no.
Vi hade vikarie, Anna. Hon "trollade" lite för oss.Vi lärde oss om indikatorer o ph-värden mm. Men jag blandar ihop indikatorer och diktatorer från so:n, väldigt kul, sara o jag garva typ på oss för att jag hela tiden sa fel xD
Vi fick sluta 10 min tidigare (a)












Hej svejs<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback