23 mars

Idag va jag, sofia o agnes på friskis. Det va riktigt jobbigt idag, men det e klart värt det! xD
Iadg på hemkunskapen så skulle vi ha smak-och lukttest. Det va gott, vi gjorde nyponsoppa (mmmm....) och kokta o råa morötter, blääääääääääääää!!!!!!!!!!! :P
Jag fick typ all nyponsoppa ba för melinda inte gillade, oh yeah.... skillad, skillad säger jag bara!!!!! jihaaaaaaa
På idrotten va det badminton o pingis o det va väl najs xD Åååååååhhh jag längtar till tomorrow, it's desperate housewives ofc, don't miss it cause then I will take you down!!!!! mohahahahha, skoja jag e bara på some bushumör.....
Juste, idag köpte jag tre glassar på rea! ALLTID JAG o köpa bara för att det e billigt!! haha XD men sen köpte annelie en av mina glassar, hehe!!!!!  Okej jag ska bara fråga en sak...... Tycker ni att det e bra eller dåligt att de har satt upp åldersgräns på powerking, red bull mm? jag tycker att det e najsigt iaf men det e bara för att typ ingen vet att energidrycker kan va skitfarligt om man råkar ta en överdos!!!! Man kan få hjärtklappningar, hjärtstillestånd m.m och ifall man blandar powerking o alkohol tex så kan man döööööö!!!!!!!!!!! Så läs på burken hur många det står att man kan dricka högst innan ni laddar med energi! Kom ihåg, powerking/red bull e inte ens lämpligt för dom som har tränat i 2 timmar!!!!!!!!! hahahaha jag e ett univesalgeni!!!!!!!! komentera gärna, I (L) coments <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback