19 mars

Kom nyss hem från F&S, va där me agge. Vi gick på core (styrketräning för mage, rygg rumpa....xD). Man fick ganska mkt kramp i magen o benen, vi kommer snart att bli värsta muskulösa människor, haha :P
Jag fyllde år för mer än en månad sen men agnes o sanna insisterar att det ska köpa present till mig (de hann inte förut) o jag har försökt "stoppa" dom men, men det är alltid kul med presenter........jao!!
Idag gick melinda hem efter lunchen för att hon blev ledsen när hennes mobbare blev för taskiga....vi försökte att stoppa henne men det gick inte, hon fick typ skolk *asshole asså, fett tarrigt!!!!!* Hoppas hon kommer imorrn, hon kanske ska byta skola...............men hon får inte för mig!!!!!!!!!!!!!!!OH NOOOOOOOOOOOOOOOOOO.......................
JAg måste plugga nu, vi har so-prov och jag kan inte alla årtal än så good bye<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback