18 mars

Asså jag e såååååååååååååååååå klantig!!!!!!! Varje onsdag i några veckor ska jag på kurs i stallet. Och jag glömde det idag, såååååååååååååååå smart jag e lixom!!!!! Visst e det irriterande när man ba kommer på det 10 min försent!
Så nu sitter jag här o bloggar ist för att va istället......mkt roligare här men jag vill ju ta märke 3...........:(
Nyss va jag hos elin. Vi skulle se oth men sen kom hennes mamma hem o då skulle dom måla elins nya rum (hennes brorsas gamla) så jag va tvungen att gå hem när vi hade tittat i bara typ 3 min.....hehe, men jag skulle ändå hem o käka.


hehe suddigt xD

<33333333333333333

Söta lilla jacob<333333333

Han e så stolt över sina spiderman solbrillor!!! xD

So long *******!!!!!!! skoja<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback