17 mars

Måste berätta!!!
Igår tränade jag, agge o sofia på F&S. Vi träffar annelie wilsson (engelskaläraren) där typ varje gång haha!!!!
Sen när de va konditionsträning så skulle vi springa o då kom hon o ba:
-Haha nu springer jag förbi er!!
men vi ba raceade (stavning?!) ifrån henne........HAHA!!!! Och sen dagen efter på engelskan så skulle vi berätta va vi brukar göra på "our spare time". Och ingen sa nåt, då kläckte hon ur sej att hon visste minsann att några i klassen tränar på Friskis o svettis och två här inne raceade ifrån mig där igår (a)
Haha fett pinsamt!!!!! Hon va den enda som skrattade (hon skrattade för sej själv) haha xD väldigt roligt NOT!!!  :P
Idag va väl dagen rätt ok. Det började med mentorstid. Robert sa lite om elevrådet, det dröjde tusen år innan han kunde läsa vad HAN SJÄLV hade skrivit så vi fick dra över 5 min!! Sen care engelska o ni vet vad som hände ^^
Sen på idrotten satt ju damerna skolkers i bastun medans vi hade redskapsjumpa..........(no names)
Och nu tror ju ni att vi hade lunch efter det.......men klart vi INTE hade, vi skulle ha 50 min spanska oxå.............:(
Yasna berättade att hon fått sin bil förstörd av några elever typ'
Äntligen avre lunch, 1h 10 min, det va really najsigt xD Sen va det bild med birgitta. Vi skulle göra egna perspektivbilder o jag ritade framsidan av mitt hus, ganska lyckat om jag får säga det själv men inte klart än (a)
Sista ämnet va NO, jag vet.................lång dag eller hur men de som va klara fick faktiskt sluta 30 min tidigare!!!!!!!!! JIHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mohahahahahahahhahahahahahahahahahahaha :D
Nu måste jag gå, desperate housewives börjar snart ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback