12 mars

Hejsan alla friska människor!
Själv sitter jag här, ont i huvudet för 3:e dagen på raken och fick gå hem från skolan....
Det började på so:n idag. Jag fick ont i huvudet så att jag inte kunde koncentrera mej. Efter ett tag började jag se suddigt, jag såg inte texten varken på tavlan eller i boken....Efter ca 10 min såg jag inte ens rorro som satt brevid mig, asså jag såg ju henne om jag vred huvudet men jag såg inget från sidan, det va skitläbbigt!!!!!!
Jag satt där och väntade på att helena skulle sluta babbla, det kändes som evigheter. tillslut slutade vi och jag gick till matsalen med böcker o allt för att ta ett glas vatten. Mina schyssta polare följde med mig och hämtade glas åt mig.Jag var oxå yr och darrade..........
Vi gick in och åt men det gick inte över så efter det gick jag till syster, fick en ipren och åkte hem...
Mamma ringde löwet och om jag får tillbaka mina synvillor måste jag åka in till KS!!!
Hon läste lite på internet om migrän och det står man kan ha ont på ena sidan av huvet och att det flimmrar framför ögonen precis som jag hade. Och igår och i förrgår hade jag jätteont på ena sidan av huvudet, jag har faktiskt vittnen!
Nu måste jag gå, har oooooooooonnnnnnnnttttt!!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad jobbigt!! Krya på dig och hoppas vi syns i skolan på måndag, jag är ledig imorgon:)Vi syns...

2009-03-12 @ 19:10:35 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback