11 mars

tjoooh,,,alla busrumpor!!!
Asså imorse när pappa väckte mej så halvsov jag typ så jag "drömde" att jag va en valnöt som inte gick att öppnas. Jag vet jag e cp men iaf.. Så jag "kunde" inte öppna mina ögon för valnöten var för hård! asså jag vet, helt sär!!!!!
Sen när jag vaknade på riktigt så klev jag upp o fixade mej. Jag va rätt snabb imorse för att va jag xD o som alla vet:
-Den som väntar på Sara kommer alltid försent....
Denna replik kom min kära fröken Lotta på.....ååååååååh.....vad jag saknar henne!!!! För alla som inte vet så va det exakt ett år sedan hon dog den 10 april..........
Nääe nu blev jag sorgsen, måste gå mina bröd ska in i ugnen...*misstolka inte att jag är gravid*!!!!! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback