10 mars

Idag va jag ett vrak när jag vakna på morgonen! Somnade vid elva igår (sent för att va jag) för jag va inne o fixade på min nya msn xD
Det e så fint ute nu. Man vill ju ba ta kort överallt, kolla ut själva!!!! Fast........jag hatar snö!!!! Våren va fan på G och sen ba snöstorm all night long daaah!!!!
Ida va väl skoldan ok, på gympan vare valfritt. Vi cyklade lite enhjuling (jag, marre o sanna e ju bäst på det, vi har ju såna hemma!!). Det va ganska kul. Man cyklar inte direkt på vintern ute så det va ett tag sen....sen höll vi på me rockringar! Marre, jenny, sofia, ag och lawin byggde ett torn över mig, det höll på att rasa!! Lite scary :D
Sen vare spanska, booooooring! Vi skulle byta platser, jag som trivs bra där ja sitter med melinda :(
Jag hamnade med robert och vincent!!!! Värsta mardrömmen!!!! Vincent hatar mej och jag HATAR han och robert är allmänt störd!!!! Som tur va fick jag byta plats för jag gick till läraren och bad på mina bara knän!! *skämta*
Efter lunchen gick jag och agge till hemköp o köpte powerking ofc!!! :D


Visst ser mitt hår mkt tjockare ut här än i verkligheten!!!!!


Där e jag precis imitten, min rumpa ser xtra stor ut men det e för att jag va tvungen att stoppa in mitt linne under min svarta tröja för när jag sprang ute på rasten så svätte det lera över hela arslet!! xD


Kolla in min snygga min!!! xD

Good bajs<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback