Tillbaka! ;) Dag 1

Härligt! En helg på Boda borg med familj o vänner :D

elina o elin i "rum 1 Farmen" :D

Elin i "rum 2 Boll"

Här e Boda borg!

"rum 4 Superbanan" boda borgs svåraste bana! asså de e svårt att får med allt med en mobilkamera :/

"rum 2 Folkparken" här väntar vi på att lampan ska bli grön o inte blinka, de e fortfarande folk därinne...:D

Många rum e mörka o drf kunde jag inte ta så mkt kort men här lyser iaf våra vita saker xD

"Klaustrofobi rum 1" Ser ni hur trångt de e, asså om man har klaustrofobi lite halvt så kanske de inte e en lämplig bana men herre guuud va kul! de va typ ba vi som hade klarat den på hela året där!!!!!!! :D:D:D:D
Jättesvårt! man ska klättra, krypa, växla med att hålla knappar så att rörelsedetektorerna stängs av i ett antal sekunder så att man kan smyga iväg :D krypa genom luckor, bli skjutsad i en kista och stänga av larm!!! XD

Såhär ser lappen ut första dagen :D

"Laser rum 2" Ett jättesvårt spindelnär att ta sej igenom utan att nudda marken! När jag va långt upp så tappade jag taget o ramlade och klämde mej och fick alla gummiband snärtandes på mej! ajaj va ont de gjorde!
  

På den fina middagen :D

Jag o elin med våra snygga frillor ;)<333

På kvällen spelade vi biljard o poker o svullade godis, jättemysigt ;)<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback