Stan ;)

Kom precis in från en väldigt kul kväll me andreas, einar (haha daniel förstås) o ludde :D vi spelade king, jag vet ehm...men endå, vi flummade sönder så har skitont i magen!!! xD asså dom e verkligen fnissiga, precis som jag då så de blev ju perfekt ;p

Jag tog tåget 10.58 och träffade pappa på centralen typ 11.25 o sen gick vi runt lite, tills vi hittade stället vi ville äta på...... kungshallen ;) Vi åt texas-burgare, åt halva och dog av mätt-grejs (a) sen gick vi till butteriks. Haha hittade världens roligaste grej där....skulle passa perfa för mamsen! 
Det va en film om en äng, ett staket och får som hoppade över! haha! xD
ETT får...................TVÅ får..............TRE får.................FYRA får................osv. osv..
O så höll den på i 45 min (de va en film för dom som inte kan sova så alla vet :D inte direkt nån "ska vi gå på bio"-film ;)

Sen gick vi runt lite o på plattan stod en man och ba:
-JAG ÄR PASTOR, GUD ÄLSKAR ER, DEN HELIGE ANDEN ÄLSKAR ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
man ba hjälp!?

Tog tåget hem 13.05 o snackade me marielle hela vägen tbx till uppl väsby (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback