stallet ;)

Idag vaknade jag 07.30 o gick upp o fixade mej :D sen bar de av till stallet. De va sån här städ- och fixardag ;)
Jag o Hanna började skrubba boxen åt min lilla bebis elis!<33333
Svetten bara rann! nä skojar ba men de va jobbigt. Sen mockade vi ur boxen o de va mkt underlag att ta bort!
Ser ni va rent?! :D
När vi va klara gick vi upp o åt, haha pan pizza.. ;o
Sen sopade vi lite o så, sen delades hästarna ut o eftersom jag alltid har otur i lottning så fick jag mandolin :( men de va jättekul o rida i skogen iaf. Han va tog så små steg så jag fick galoppera och trava ikapp heela tiden ;)
När vi kom tbx tog vi några galopper på ridbanan innan vi satt av :D
Efter ridningen gick jag o betade lillen xD myysigt<3
Lillen!<3333

Jag bytte till lillen från elektron bara  för att elektron va så nervös för han visste att han skulle få sommarlov (på sommarbete) så han stod o bajsade o kissade hela tiden, haha xD
Men självklart rider jag tbx han från sommarbetet i augusti när han inte e lika spänd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback