Skoltaket^^

Mötte Agnes, Rorro o Simon vid hk o vi gick in där :D Agnes köpte lite pk som ehm...jag fick smaka ;P
Vi drog till äggtaket o jag flummade som en galning!

 :D
vi va på g till kiosken o då kmr en man med cykel och stannar och såhär "darrar med läpparna så de låter" och sen spottar han värsta loskan! Sen börjar han följa efter oss!? Vi började springa men simon gick lugnt...
Mannen kollade på simon o sa:
-Fuck yoooooouiiiiii!!!!
man ba okej?! ruuuuuuun!
Vi sprang in i kiosken o sa de till ägarna och dom ba:
-Han e inge farlig, gå bara tsm och om han går fram till er, skrik åt han, då blir han rädd.
Han va helt aspackad! Vi ba kuta iväg :D
Scary :S

Vi stannade vid lekparken o snackade lite skit :D Sen började vi flumma mot skolan :P
När vi skulle klättra i trädet för att komma upp på taket höll jag på att ramla :S skitläskigt!

Tudeluuuu där e jag :D

lååååångt ner :S

Japp, lågstadiet :D

hihi :D

Innan hos agnes hoppade vi studsmatta o sen låg jag o rorro bredvid varann på hängmattan och mitt flumm smittade av sej kan man säga!!! Simon gjorde fart o vi skrek att vi va ekorrar som flög! Kan bara säga att filmen hamnar på youtube innom kort! :D

Kommentarer
Postat av: a

Deeet var ssååååå kul assåxD hahahhhaha:) och hjälp asså den där snubben som följde efter oss varju helt läskig man bara HJÄLP!!! :O:O xD<33

2009-06-23 @ 10:25:16 / URL: http://orstamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback