Sandhamnen


Idag har jag åkt Cinderella båt till Sandhamnen med agnes, sabina o agnes mormor. De tog 2 timmar..
Men med två goda koppar kaffe, skratt o fnitter gick de ganska snabbt :D

De va jättefin utsikt ;)
När vi kom fram köpte vi glass ;p sen gick vi typ 2 km till stranden :ö

De va jättefint där oxå :D

Jag o agnes gick från land till en liten klipp-ö genom vattnet, vi blev helt blöta för vattnet räckte upp till arslet o vi hade shorts på oss ;)

Jag höll på att ramla för jag halkade på en sten i vattnet och de kunde gått illa för min mobil :/



najs ;)<3

Lite ljust har håret blivit :D

Ett kort från båten hem :D

I horisonten ser man segelbåtarna från "the volvo ocean race" !! De va jättecoolt! Dom båtarna har kommit ända från sydamerika! :D

Vi centralen såg vi Mattias Holmgren vid vägkanten :D De va lite oväntat :P

Kommentarer
Postat av: Fia

Var det inte varmt med tjocktröja??

2009-06-26 @ 19:12:03 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback