pluggar :(

Imorrn äre prov på romare. Asså shit va boaring!! alla kmr ha glömt detta om några veckor lixom, what's the point? :S
Det slog mej att vi har prov om ca 15 timmar och jag kan nästan INGENTING!!!! i'm screwed... :'(

Och här sitter jag o försöker få kontakt med teknikmagasinet men de går inge vidare.. dom vill ju aldrig svara.
jag får ju aldrig min mobil tbx, jag får damp! 

Idag puttade nån in corre i väggen (tror jag) och hon började blöda näsblod o va tvyngen att dra till sjukan o rönka...
fett scary..:S  och nu vet inte ja vad jag ska göra på måndag :/ jag pallar inte jobba på företag så jag o marre kanske ska samla 100 kr kvar på nåt sätt under en dag ba, jah..de va de :) 

näe, nu ska jag pröva ringa igen..kramisar ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback