hjälp?!

sorry för dålig uppdatering.
Igår solade jag o elin på hennes framsida, och i hennes buskar var de tusen humlor! Först efter nån minut kom en mygga så jag fick värsta stora myggbettet....efter nån till minut kom en humla och surrade i mitt öra!
och efter 3 min fick jag ett myggbett på min axel!.. och efter typ 4 min så hörde jag hur de surrade i vid min rumpa ?!
Jag ba stälde mej upp och sprang iväg o skrek!!!! :O jätteläskigt!!! asså vad ville insekterna mej igår?!

Vi va ute i typ shorts o linne, fett skönt, sommar! iaf sen gick i in för att blanda lite saft och då ser jag att klockan e 14.15!
Jag skulle hämta Samuel vid skolan 14.15 :S
Vi cyklade vi dit och letade runt ett tag men sen va han vid nån koja eller nåt.. :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback