OMG vad jag är klantig!!

Lilla anna kom och frågade om jag o lucas ville komma ut o köra burken med några haah xD
Sen när jag blev burkad klättrade jag upp i ett träd, och så kom jag inte ner!
Sen när jag väl kom ner skulle jag räkna..och när jag räknat klart sprang jag upp för trappan till rushkanan och jag glömde att de finns ett jordgetingbo där under trappan!? Jag stod där en stund till jag såg värsta svärmen av jordgetingar komma mot mej! Jag ba skrek o sprang!! Och Malin sprang och skulle burka sej och jag ba sprang förbi henne och skrek, hon måste trott att jag va helt psychad!!! ;O Som tur var blev jag inte biten haha xD

Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte visste jag att det fenns jordgetingar där !?

2009-08-03 @ 09:12:40
Postat av: sara

jo de finns de....:/ samuel blev stucken nära ögat för nån månad sen och dom som bor i huset närmast parkeringen, deras son blev stucken på armen :(

2009-08-03 @ 13:36:13 / URL: http://zariiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback