Måndag

Imorse väckte pappa mej kl 09.35 och jag ba what?! Han sa att vi skulle till elgiganten om 10 min jag ba okej..jag är trött ;)
Jag skulle köpa en kamera men jag hittade ingen bra :/  Fast när vi va där såg jag världens tjockaste gubbe! hahah xD
Pappa bytte sitt objektiv och sen köpte vi glass och drog hem. Vi hade visst en kamera hemma som jag kunde ta men den drar så asmkt batteri, vi satte i nya på morgonen och sen fotade jag lite då och då i nån timme och sen va dom slut :(
När vi kom hem gick jag på "äventyr" med jacob som han kallar de.. :D
Han va jättegullig och sa när han blev trött på ställe vi va på:
-Okej, dax att gå vidare ;)...
Såååååå söööt! <3 
Vi gick sen till huset vi bodde i förut, när inte han fanns, och han ba:
-Jag har väl inte bott här? :) Typ då var väl jag i mammas mage typ ;)
Hahah så gullig ;) han säger "typ" hela tiden :D
Men nu måste jag rusa till matbordet innan vissa får damp, ha de gött...
/Sara ♥

Kommentarer
Postat av: annelie

hittat mobilen än? :D

2009-07-27 @ 21:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback