Träning snart..

Tja, imorse vaknade jag kl 10.00.
jag kollade lite på tv, sen gick jag ner och åt frukost/lunch.
Sen ringde elin och vi åkte till centrum.Där köpte elin en tunika och en ring.
Jag köpte en halsduk på gina och en tröja.Sen köpte vi cola och isglass xD
När vi kom hem åt vi tortillas hos elin, vi värmde bröden i mikron så dom vart hårda som chips, hehe.
Sen kolla vi på oth, elin klädde på sej sina kläder o jag hjälpte henne att platta håret, sen plattade vi mitt hår :P
Sen sminkade vi oss och sen var jag tvungen att gå hem för jag ska ju på friskis med Agge ofc' xD!!
Elin ska på tjejmiddag så jag får väl vara själv resten av dagen....*gråter*
Nu sitter jag här och väntar på agnes, ska hon inte komma snart....
Imorrn ska jag till romme och va där hela dan, fett najs alla coolingar'

Puss på er' <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback