Tja alla bertils!

Hejsan!
Idag var det engelskaprov och det gick väl hyffsat bra tror jag xD
Skolmaten idag var ju lite weird, himla köttfärssås med svamp, majs och creme fresch...??
På non satt jag bredvid annelie som vanligt, fast vi var riktigt på hugget idag, hehe, inte!!
Imorrn är det ju no-prov så nu måste man ju skärpa sej och börja plugga...
Nu har jag precis kommit hem från friskis. Jag var där med Agge såklart, vi är riktiga muskelbyggare,not, men det gör inget...
Vi såg simon.h där, tror att han skulle på spinningpass!
Åååhh....jag längtar efter desperate housewives...men vet ni...det börjar igen nästa vecka den 3 mars!!!
Det ska bli så kul att bänka sig framför tv:n igen på tisdagar kl 21.00 på kanal 5!!!
Sämst att one tree hill bara går på söndagar igen...det som gjorde att vardagarna fick lite mer färg....:(

Jag vet att jag inte har lagt in så mkt bilder den senaste tiden men imorrn ska jag fota riktigt mkt och lägga in...ni kmr inte bli besvikna!

Hejdå, mitt namn är Ann Ahl!! Fattar ni ANAL!!! HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback