Sony ericsson w580i



Dags att avslöja vad som finns i din telefon!
Annars kommer din mobil att gå sönder och aldrig mer kunna användas !

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?   Ja det är klart xD

Vad står det i ditt tredje? Jaha :/<3

Och vem var det ifrån? Melinda såklart (a)

Smsar ni ofta? hela tiden...

Vad står det i ditt 18:e sms? Jag dör. Men Asså, det finns ju inget att göra.

Och det var ifrån? agnes..

Är han/hon farlig? ja!

Hur farlig? djävulen själv, nej skojar bara, världens snällaste <333

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då? melinda, annelie, mamma, jenny, agnes, sanna, elin, sofia.n och IQ svar!!

Vem har du fått mest sms av? Annelie och Agnes ligger lika!

Smsar du ofta? all the time ofc <3333

Hur många sms har du skickat?
3001 sms

Hur många mms?
86 mms (skickade typ alla dom när man fick 500 gratis mms innan julafton xD)

Är du beroende?
yes

Vem ringde du senast?
melinda :P

Mottagna samtal :
senaste 7:melinda, melinda, mamma, elin, marielle, elin, annelie..

Snyggast på din kontaktlista?
jag ofc <3 skoja!!

Om du går in på dina bilder, vad är det första du ser?
annelies åsna/ rumpa med bajs i....hahaha

Hur många bilder har du?
294 st, värsta fotografen jag är lixom!!

Vilken är din favoritbild?
En bild på annelie som jag inte får lägga ut...:(  ser ut som en professor med en prickikorv på mackan!! hahahaha

Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
Jag har en sony ericsson w580i som är grå med typ blå siffror och ett blått W som står för walkman, den är en "skjuta upp-mobil"
Kameran dampar på den varje dag men det gör inget för jag gillar den ändå!!<3333    *kär*

Har du varit helt ärlig nu?
men ja det är klart!!!xD <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback