Skidåkning

I kväll från 18.30 till 22.00 åkte elina och jag skidor i väsjöbacken.
Det var väldigt roligt, men elina var en liten fegis i början...
Jag trixade lite i liften, som typ att åka bakom pinnen, snurra runt den, dra sig före m.m.
Till slut gjorde elina det oxå...:P
Det var en kille där med snowboard som hade långt hår. han var skitful och han stank säkert på köpet..
Han var ivägen för det stora guppet som vi flög på.
Man fick vänta tusen hår på att trixåkarna skulle hoppa före oss, annars skulle vi döööö ifall det skule köra in i oss:(
Vi köpte varm choklad och havrebollar, det var smaskens men jag brände tungan i början så då smakade resten av chokladen inget :(
Jag köpte oxå klubbor, nu har jag fått en ny favorit igen....en klubba med en tomat på omslaget, känn på den Sanna. den måste du smaka!!!
När vi skulle åka sista åket sa personalen till oss att vi inte fick hoppa där, vi ba:
-Hallå, vi har fan betalat för det här, vi får väl göra vad vi vill!!
(vi sa inte det, vi tänkte det)
Då drog vi. Vi satte oss för att ta av pjäxorna och då kom en av de "coola" åkarna fram och ba:
-Hörni tjejer!, ni hoppade aslågt med tamke på vilken sats ni tog!
Hur schysst är det liksom!!
Han kan ta sin spydiga komentar och stoppa upp dom i arslet!!

Imorrn ska jag rida,jag längtar, vet inte vilken häst jag får??
Nu ska jag borsta tänderna

Puss och kram lingonbanan :P

Kommentarer
Postat av: melinda

hahahah, ofta klubba med tomat xD sara din knäppis xD

2009-02-15 @ 13:42:05 / URL: http://enmelinda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback