"Kalas"

Hejsan!
Här sitter Marielle, Jenny och Elina med mig...
Vi har ätit semlor, chokladbollar och muffins. Det var gott och Elina tog hur många chokladbollar som helst!!
Jag fick 100kr på kicks ett jättefint kort av mr X och gräddmandlar som var Mmm....marabou.
Sen var det dax för mammas och pappas present.Det tog lång tid och jag började bli lite nervös....
Jag gick upp i mitt rum själv för att se vad det var och gissa vad............
Jo där på skrivbordet var en sprillans data med skärm som oxå var en tv!!!!
Två flugor i en smäll lixom!!!
Vi busat lite och är mätta, jag är skittrött så jag ska nog lägga mig snart!!!

Puss! xD

Kommentarer
Postat av: Agnes <3

:O:O:O:O:O:O:O ohh fett oretvist jag vil ha, ha , ha!!! Jag ska nog bryta mig in hos dig när du sover inatt och stjäla dom XD <33

2009-02-16 @ 20:59:10 / URL: http://orstamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback