Fett kul!!! hehe

Idag är det fredagen den trettonde som alla vet redan men ingen otur hittils.....
Sitter och äter semlor vid datan, det är ju så jävla gott.... Har haft sååååååå roligt idag, jag ramlade på isbacken så arslet är hel bajsbrunt...
Annelie ramla också, hon gick bakom mig och plötsligt såg jag hennes fötter försvinna där bak och hörde "Ooh...jävlar"
Vi garva så vi nästan sket på oss!!
Sista lektionen var det syslöjd.Vi gjorde nästan ingenting för läraren tog så lång tid på sig. Man ba är du klar nån gång idag!!!!!!!!!
Men det gjorde inget för melinda, jag och annelie höll på att dö av garv och man ju reda på lite saker om annelie.......:D
Gangstern själv asså :P
Ska åka skidor idag med elina i 6:an, det ska bli roligt som fan!!
Man måste ju testa de nya pjäxorna:P
Nu ska jag nog dra

Puss på er <3333

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha fan va kul de va på slöjden asså :D

2009-02-13 @ 16:29:26 / URL: http://ambulaans.devote.se
Postat av: melinda

hahaha, syslöjden va ju asssrolig, har inte skrattat så mkt på ngn lekition tror jag xD<3

2009-02-15 @ 13:39:25 / URL: http://enmelinda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback