Brakfis!!

Hej alla busungar!
Nu sitter jag här med min coolaste kompis agnes, vi svullar godis!!
Idag har jag varit med en kompis, vi var inne på datan och och åt nybakt bröd i massor :) Efter ett tag så gick hon hem och då ringde min kompis agnes. Woho! Och frågade om jag ville sova hos henne. Ofc ;D sen packade jag mina saker, och fick skjuts hem till henne. Vi gick in på datan och fixade till min coolaste blogg design. Visst är den snygg? och så lyssnade vi på musik. Sen åt vi mat. Vi åt lax, och sallad. Efter det kilade vi över till kisoken och köpte oss lite godis *mmm*
Nu sitter vi här och lyssnar på världens bästa låt (enligt agnes) "Att vara 15 år" med ffl XD men nu ska vi göra något annat  så:
Puss på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback