Äntligen lov!!!

Tjo alla människor!
Idag fixade jag bankomatkort till mig!!
Nu är jag lycklig, mitt första köp på kortet var...


Efter mamma och jag fixade kortet så fika vi på cafeet bredvid.Jag åt tårta mmm.....
Genom fönstret såg jag mina små bertils melli och rorro!
Dom var påväg till centrum för rorro skulle klippa håret.
Efter jag fikat gick jag oxå dit och köpte du vet...
Där träffade jag dom små busarna...xD
Här kommer lite kort från idag (a)


fotograf: Sofia Nordqvist
modell: Sara Ersson, hehe xD


fotograf: Sara Ersson
modeller: Sara Ersson,  Agnes Orstam


fotograf: Sara Ersson
modell: Seriösa Melinda Dahlgren


annelies bild ska föreställa en man och en åsna, eehm......väldigt likt, ser ut som en rumpa med bajs i, srry...


fotograf: Sara Ersson
modeller:Rosanna Billefält Sundberg, Marielle Nilsson


fotograf: Sara Ersson
modell: Agnes Orstam

Haha, visst är alla modeller snygga!!!
Ha en ett bra lov, ska blogga varje dag!!Hoppas ni läser och kollar in mina bilder..

Puss på er alla modeller och allt vanligt folk (skoja) alla är lika mkt värda (var inte serri)!!!

Kommentarer
Postat av: melinda

vadå lägga upp tjockisbilden på mej :OOOOOOO :'(

2009-02-20 @ 17:59:47 / URL: http://enmelinda.devote.se
Postat av: annelie

de e mobbning åsnan e fin :)

2009-02-20 @ 21:03:47 / URL: http://ambulaans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback