28 feb

Tjo alla brudar! (och killar)
Min dag såg ut så här....
  • Vaknade 10.00
  • åt frukost, klädde på mig, borstade tänderna
  • åkte till stallet
  • fick roxette när jag igentligen skulle ha petra, bytte till mandolin
  • red i ridhuset,det var markarbete på schemat
  • mandolin började bocka
  • försökte igen och styrde mot en upphöjd bom
  • han skenade/galopperade assnabbt igenom hela långsidan av ridhuset
  • jag gjorde en tvärsväng och han stannade i kurvan
  • lektionen slutade
  • jag åkte hem kl 14.00
  • busade med jacob hemma
  • duschade o åkte iväg och handlade
  • kom hem, rullade ut den nya mattan
  • satte mig här vid datan
Imorrn ska jag träna, hoppas marielle vill följa med, hon kom precis hem från London, lyllo henne :D
Fast jag var faktiskt där förra året på min födelsedag så man ska ju inte direkt klaga ; )
Glöm inte se på melodifestivalen :P

Puzz<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback