27 feb, shoppingdag

Hejsan!
Imorse vaknade Agnes o jag 11.30, typ mitt rekord eller nåt?!? Men vi somnade 03.15 efter att ha kollat på 3 avsnitt oth :)
Vi gick upp o åt frulle, varm choklad o nyttigt bröd som var hembakat o riktigt gott!!! *Agnes kan jag få receptet nån gång?*
Jag packade mina grejer o gick hem eftersom att jag o mamma skulle till täby centrum..XD
Vi va där i 4 timmar, vi åt på tacobar *mmm*  :P
Här kommer bilder på dagens köp....


Ska slinga håret ikväll, jag lägger upp bilder när det är klart :D


"mundusch" för en fräschare andedräkt....haha


Ögonbrynskniv ; )


Röd everest jacka :P


-||-

Lägger upp bilder när jag har slingat....
Puss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback