24 feb bilder från romme

Hej!
Nu har jag träningsvärk överallt!! Nej jag skojar bara :P
Det var skitkul i romme, men det var nästan inga branta backar alls...
Det tog ung. två timmar att åka dit med bilen.När vi kom fram köpte vi liftkort och sen åkte Jag, pappa, Lucas, Elina,David och Marina i sittliften.Det var kul!
När vi kom upp på toppen skilde vi oss åt.Elina och jag åkte svart backe tills vi kom till en stig...där åkte vi in och det var jätteroligt för vi ramlade hela tiden.Första gången ramlade vi och satt där typ en minut och garvade medans sittliftarna högt upp i luften åkte rakt ovanför oss och skrattade åt oss!
Det var jättepinsamt, och roligt!
Sen ville elina bara åka i skogen, och då gjorde vi det...men jag ramlade hela tiden för det var stenar och rötter och träd, granar, grenar och kvistar överallt!!!
Man hade ingen plats att bromsa på och jag hade mkt längre skidor än elina!!! Jag tappade alltid skidorna och tillslut när jag ramlat nog, ville jag åka i backen igen, men då vart elina sur.
Då fick jag åka själv istället...

Till lunch åt jag 6 pannkakor och två glas cola, det var gott!

På vägen hem tog det 4 timmar!!!Bara för att marina och pappa hade gps:en uppochner :D haha

Här kommer lite bilder...


Elina är lite trött i bilen...:D


Romme alpin XD


Jag, hehe :D


Ett annat berg, kortet taget från liften...


Här sitter jag och elina och några andra i en lift bakom kameran...


Marina i liften...(elinas mamma)


Jag och Elina..


Elina kolla på den låååånga liftkön..


Romme från parkeringen :P


Pappa per packar de sista....nu ska vi åka hem...


Lucas på pizzerian, haha


Min pizza "st tropez" före...


Min st tropez efter..


bla, bla, bla.....

Hoppas ni gillade bilderna, hejdå, pusssss......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback