21 feb

Tja alla bebisar!
Imorse vaknade jag halv 9 av jacob som grät (han fyller 4 år) så jag kunde inte somna om...
Då satte jag på tv:n o kollade på LA ink.Sen gick jag upp, åt frulle o klädde på mig ridkläder o sminkade mig.
Sen kom elina och vi åkte till stallet.Elina fick winny, haha, jag fick petra. Vi hade halvhalter igen och det gick skitbra!!
Vi skulle göra en halvhalt mellan 4 koner och sen fatta galopp på medellinjen....det gick jättebra!!!

Innan vi skulle åka hem vart jag sur på elina...*no details*


fotograf: Sara Ersson
modell: Elektron, Magi's rumpa

När jag kom hem duschade jag, åt lunch och städade mitt rum i en och en halv timme!!!
Sen tyckte jag att jag hade varit duktig nog så jag satte mig ner i soffan och kollade på one tree hill 3 avsnitt!!
jag ÄLSKAR oth!!!!
Efter det åt vi middag, hamburgare mmmmmm.......
Sen började melodifestivalen, EMD och Molly....sämst att dom gick vidare till final!!! coolingarna  skulle ju vunnit med låten I GOT U, den ägde alla!!! :D

Om ni har tid över ska ni kolla på den här på youtube...:P haha

http://www.youtube.com/watch?v=l69Vi5IDc0g

Det är en gubbe/man som har gjort minst 50 filmer som är under en minut st som blandar vad som helst i en blender.
T ex   iphones,glödlampor, golfbollar, mobiltelefoner, rubiks kub, tändare, lysrör, krattor med mer....*ojoj*
Han e jätterolig och galen och signaturlåten är rolig och i varje avsnitt säger han:
-Will it blend? That is the question.(a)
Och allt slutar med att han säger: (t ex)
-iphone-smoke, don't breathe this!   (-iphone-rök, andas inte detta!)

Nu ska jag sova, hejdå och puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback