19 feb

Hej!
På engelskan idag fick jag damp, på VINCENT!!!
Man skulle säga en sak man skulle rita i en viss ruta....och då sa jag exakt det som stod i rätt ordning men Vincent
bara:
-Du måste säga vilken ruta först!!!Du ba: Divide 144 by 12.....blablabla!!!

Han var så !"#¤%& jobbig!!!!!
Han härmade mig, och gjorde till sig, och jag känner lixom inte ens han!Typ andra gången jag pratar med honom i mitt liv!!
Jag ba chilla ta det lugnt, dampa inte! Han ba, VÄNTA LITE TA OM DET FRÅN BÖRJAN!!
Han var skitarg, och jag fatta noll?????

Idag var det no-prov, det var fett lätt förutom sista uppgiften...allt handlade om elektricitet, krafter och magneter och helt plötsligt  var en fråga: hur funkar en elmotor??? (den frågan handlade inte om el)
Jag ba fatta inget....

Jag hittar inte min sladd så jag kan inte lägga upp bilder idag, sorry....

Jag vill ge personliga hälsningar till Agnes, Marielle, Sanna, Rorro, Annelie, Melli, Elin, Elina, Sofia....
Ni betyder allt för mig!
(glömde säkert nåt namn förlåt i såna fall)

xoxoxoxoxoxoxo från mej.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

wohoo du hälsade till mig :D

2009-02-19 @ 19:10:44 / URL: http://ambulaans.devote.se
Postat av: Fia

Tack Sara du betyder allt för mig också. Ha det bra Puss :D

2009-02-19 @ 20:04:03 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback