17 feb

Tjaba!
Snart ska mina päron på föräldramöten så jag får vara barnvakt....
Men det gör inget, för jag får ju pengar hehe...(inte bara därför)
På gympan idag hade vi indiansmyg.
För er som inte vet vad det är så går det ut på att gömma sig bakom te x plintar och bänkar och madrasser under tiden som ett lag räknar til tex 7 sek....När de 7 sek har gått ska laget som räknade (de är bakom en tjockmatta) försöka se om de kan se nån (ifall en fot sticker ut bakom en plint) och säga namnet.I varje lag är man 4 pers och idag var vi 6 lag tror jag varav ett lag som var bakom mattan.Alla lagen springer för att hämta ärtpåsar som ligger på tjockmattan som det 6:e lagen är bakom...
Ni fattar säkert inget men det gör inget heller xD

På spanskan fick vi lära oss:
Alla rummen i ett hus och posetioner som:
  • debajo (under)
  • encima (på)
  • en (i)
  • detras (bakom)
  • delante (framför)
  • al lado (bredvid)                                 
Det var en ganska okej lektion tycker jag..

Efter skolans sista och trååååååååkigaste ämne gick jag, annelie och melinda hemåt.
Vi stannade vid en isbacke, och jag var den enda proffsiga (inte) xD
Vi ramlade och höll på, vi hade skitskoj.
Och på lunchen tog agnes ett skitroligt kort på annelie, men hon fick damp (annelie) så vi var tvugna att ta bort det, det var synd för när jag såg det började jag garva så jag grät!!!!!!
Så när man e ledsen så skulle man sett det kortet för det var så roligt!!!
R.I.P kortet på annelie!

Ha're!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback