14 år!

Hejsan alla potatisgrisar!
Idag fyller jag år! Hurra för mig, skoja hehe.Dagen började med att mamma väckte mig halv 7.Hon frågade vad jag ville ha till frukost, jag ville ha två polar med varm choklad mums!!!
Sen fick jag öppna två av mina paket, jag fick oth säsong 2 och anne-frank boken!
Snart kommer nog elin, vi ska kolla, fast hon är sjuk men det gör inget....mjau.
Skoldagen var ganska bra, nästan bara chillämnen men imorrn kmr den värsta dagen man blir ju tårögd av att tänka på vad man har framför sig, (var inte seriös där)
Annelie och Melinda är så roliga, de sa att de skulle lägga ut massa bilder på sina bloggar på mig idag bara för att jag fyller......
sen fick jag massa gosiga kramar av många, jag älskar kramar........synd att du är sjuk idag rorro, av dej måste jag få en kram ju, min lilla gosebjörn!!!
Ikväll kommer Elina, Elin (om hon e frisk) och jenny.Vi ska äta semlor, muffins och chokladbollar, fett gott..........
Nu ska jag chilla lite innan elin (kanske) kommer.
Skriver senare ikväll när jag fått resten av paketen.....

Hejdå alla minderåriga!
P.S glöm inte att kolla in ambulaans.devote.se och enmelinda.devote.se
NICE!!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Grattis sötn*(L)

2009-02-16 @ 16:51:31 / URL: http://www.nadjac.bloggagratis.se
Postat av: annelie

grattis igen sara :D

2009-02-16 @ 18:01:35 / URL: http://www.ambulaans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback