12 februari

åååh.....jag längtar till lördag, vi i min ridgrupp ska få nya månadshästar!!
Vi ska nog ha framdelsvändningar eller skänkelvikning.
Imorrn är det fredag och som alla vet är det den 13, hjälp!!!
Jag tror inte på otur det där med svarta katten, gå under en stege, eller krossa en spegel...
men vem vet??
asshole imorrn är det spanska, det är sååå tråkigt, eftersom att det är så stökigt när inte ronny är där...
tur att melinda och jag är så skillade, vi ligger alltid såååå före i boken.
mohahaha god natt!!

Kommentarer
Postat av: elina

vi ska ha halvhalter inte nåt som du nämdeXD

2009-02-13 @ 15:39:09
Postat av: melinda

hahahaha, klart att vi e skillade o ligger före ;;)<3

2009-02-15 @ 13:37:47 / URL: http://enmelinda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback