ridning gör mig lycklig!

 

Det var jättekul idag! :D Jag hjälpte klinga med magi och sen ledde jag dom. Simon var väldigt liten på magi hihi :) Dom skrittade och travade slalom. Sen skulle man byta, men jag kunde ju inte rida magi så jag fick rida winny och det gick jättebra!!!! :D Hon var jättepigg och gick jättefint!!! :D

Jag, hanna och sara red på volten självständigt, det var väldigt roligt. Man kände en våg av happiness när Annelie sa att alla skulle kolla åt vårt håll när vi galopperade!  :D

Hanna red clements och det gick oxå jättebra! ;D<333

Sara red faidra och de gick bra :) Vi som rider fick äntligen bevisa för alla att ridning också är en sport och jobbigt, precis som andra sporter, fast MYCKET roligare! Roligaste skoldagen under alla 9 åren i skolan!!!<33

annelie red bellamy, och melinda ledde :)

hanne red clements :)

annelie raceade ju! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback