onsdag

hejsan
Idag- onsdag, en lång dag :/  Fast vi fick sluta lite tidigare än vanligt, för vi är ju redan klara med allt och betygen är satta ? Helt onödigt, men men...
Nu har jag 1 julklapp fixad, 8 to go.. hehe :P
Elina kom hem till mej kl 17.30 typ och vi kollade på senaste dh-avsnittet för att listade ut vem som dog...men det gick inge vidare...nån som har någon aning om vems hand det var som hängde där..helt blodigt?? :O
Kl. 20.00 kom Rosanna, Agnes och Adde och vi hade snöbollskrig :D Sen väntade vi ute i kylan i 1 timme på elina men hon kom aldrig :@ bajs.
Nu har jag precis duschat och känner mig fräsch..ska sova nu för jag sover alldeles för lite, inte bra asså :/<33

Kommentarer
Postat av: M A L I N :)

hoppas du fortsätter kolla min blogg .. kommentera gärna så jag inte tappar din kontakt

men jag kommer svara om jag hinner :D

jag kommer fortfarande vara inne varje dag men det är inte säkert att jag svarar på alla kommentarer



jag kommer tyvär inte svara på alla mina kommentarer varje dag så om du kanske skriver något så får du vänta på mitt svar men allt blir som vanligt igen på söndag ha det bäst

2009-12-17 @ 14:19:07 / URL: http://outlives.blogg.se/
Postat av: M A L I N : )

haft en bra dag annars :D?

2009-12-17 @ 18:09:37 / URL: http://outlives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback