miniii ;)

hejsan :D
Nu sitter mini o jag o jämför blogg.se med devote.se :P
Dom är lite olika faktiskt :) nyss kollade vi på väsbyridklubbs hästar på deras hemsida. Jag tycker att melinda ska rida Bellamy!!! :D
På gympan idag hade vi wb friskis igen, fast det var roligare idag med styrketräning, hahah alla tyckte att det var jobbigt förutom jag ;D<3
HAHAHAHAHAHA melinda och jag gjorde armhävningar nyss, fast mini orkade inte ens en, hihihi va buusigt ;)<3
nu ska vi göra nånting exiting säger vi, right ?
Juste imorrn = RIIIIIIIIIDNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fett skojsigt! :D
nu vart jag väldigt glad! :O

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej vännen! Jag ha en julkalender på bloggen, jag har laddat med massa fina priser bakom varje lucka och hoppas att du vill delta. 24 dagar håller roligheterna på och självklart får man delta varje dag. Kolla gärna in gårdagens lucka, du kan fortfarande tävla om den också :)

Hoppas jag får se mer av dig på bloggen.



Kram Minnie :)

2009-12-02 @ 19:25:30 / URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback