Me <3 Julklappar

Inget luktar så gott som doften av en nyöppnad box av favvo-serien! ;)
Allihopa...ONE TREE HILL säsong 5!
Presentkort på H&M 200 kr, och på hela centrum 700 kr!    Och perfekt, min "fettspray" som jag kallar det, tog ju slut...
Plattång :D                                             Oh yeah...money! :D
En apa som blåser nagellacket torrt :D   Och nagellack, och fina blommor att sätta på naglarna :)
Från mobbo krister, svenska spel, V75! :D  Nyckelband och en ny nyckel med Lisa Simpson på :)
En bok från Farmor ;)                         Och 200 kr av mormor & morfar :)
Och i julstrumpan hittade jag...DEFINE-A-LASH mascaran :)
Och ett par leopard-string av Agnes hahah! :D jag typ dog av skratt när jag öppnade julklappen xD

Kommentarer
Postat av: ankan

Fett pördiga julklappar! :D (y) Fast min var bäst elr hur ;o <3

2009-12-24 @ 23:56:46 / URL: http://rooompaaa.blogg.se/
Postat av: M

vem e krister? :$<3

2009-12-26 @ 20:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback