måndag igen då då

hellu
Idag är det måndag och jag var fett glad, för jag skulle ju rida :)
Först var det elevens val, och jag sydde klart min julklapp till lucas. Sen var det matte. Svarade rätt hela tiden, värsta snillet man är! Sen var det teknik, som ni ser nedan, och jag och annelie skrev klart inlämningsuppgiften.
Efter det...äcklig lunch! Sedan var det bara en lektion kvar...fysik :( Dock är det inte svårt längre nu i 8:an, ganska intressant faktiskt, fast fortfarande inte direkt mitt favoritämne... :S
När jag ba:
-Yes! Man får gå hem!
...så kom jag på att de som inte var klara på bilden skulle vara med på 8b:s lektion... :/ Och jag har jättemycket kvar att gör! Så jag satt kvar till 14.40 men sedan var jag tvungen att gå hem för jag skulle till stallet.
Jag åkte dit vid 16.00. Anna hade inte skrivit upp någon häst till mig så jag letade upp henne och sen fick jag...
...Gamäng- en stor häst ;)        haha kolla, han käkar upp skiten :O
Det gick väldigt bra, vi hade markarbete och galoppbommar. Fast jag fick väldigt ont i ryggen eftersom att jag inte är så van vid stora hästar, de har en annan stil, tempo och rytm, och drar mer i tyglarna eftersom att de är så långa :(
vilken buuse ;)<3
nu är jag fett trött och ska sova...Zzzzzzz.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback