jag är förkyld :'(

hejsan
jag och sofia har väldigt roligt! :D Vi skrattar åt allt! :D
Cirka som jag och mini idag innan NO:n!! Hahahaha först skrattade vi åt nageln, när han tog av sej mössan så var hans hår helt slickat! Sen sa benny nåt roligt och vi höll på att dö! :D Sen gick vi upp för trappan och då satt det en 6:a och immiterade en kyckling! Vi vände oss om och brast i skratt IGEN! Sen gick vi ner till dom andra och då kom avklippta muffinsen gående, HAHAHAH!
Sen sen typ hoppade tabletten ner för halva trappan och ba:
-Jiiiihaaaaaaa!!
hahahahhahhhha
Och gissa vem som gick ner för trappan efter honom?? Jo bengan själv :D:D:D:D:D
Hahahahahahahah vi skrattade typ i 15 min nonstop! :O hahhaha mina magmuskler fick ett rejält pass!
Nu har jag fått skriva av mej, tjingeling! :D
God jul Sara önskar Sofia, HAHAHA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback